Modul pro reálný čas z GPS

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 12 08:52:05 CEST 2013

Tak ja nevim, ale za ty prachy je na DX kompletni hotove zarizeni:

http://dx.com/p/g-mouse-mini-rs232-sirf-star-iii-gps-receiver-ps2-34496

kupoval jsem ho k tomu AIS radaru - ustrihnul jsem ten konektor - je tam
napajeni 5V a Rx a Tx v TTL urovnich.

je to vodotesne a zespodu to ma magnet

Radek Vicek