Buzeni segmentoveho LCD z MCU

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 10 16:48:55 CEST 2013

Ten napad s kalkulackou som videl pred rokmi v niektorom AR - bolo to
mienene ako pocitadlo k navijacke cievok. Na rotore magnet, jazyckove
rele pripojene k tlacidlu =, pred navijanim cievok bolo treba stlacit
0+1 a spustit navijacku.

Mimochdom, pouzitim viacerych IO pinov (aspon k tlacidlam 1, 0, + a =,
mozno aj -) by sa dalo "nacvakat" z MCU akekolvek cislo. Tym by sa
dali zuzitkovat rozne reklamne kalkulacky, alebo napriklad aj
eurokalkulacka (kolegovia spoza Moravy take doma asi casto nemaju).
Je treba cislo rozlozit po dekadach a tieto postupne "natukat" a
scitat. Ti zdatnejsi mozu vyuzivat dalsie matematicke funkcie,
napriklad nasobenim by sa dalo usetrit vela "natukavania" nul pri
vacsich cislach.

Dňa 10. augusta 2013 16:39, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: