OT: nakup upgrade sw. CAD v USA ?

Prichy prichy na volny.cz
Sobota Srpen 10 16:45:23 CEST 2013

Tu firmu znám a její představitelé dostali doživotí ;-)

K původní otázce, licence Vám nebude platit. Otázkou je, kdo by Vás a v
jakém případě měl
žalovat a za co. Způsobená škoda nula nula hovno....snad jen nějaká
nesmyslná pokuta, tam bych
se ovšem pouštěl na tenký led.
Jinak, kde není žalobce není soudce....takže asi tak ( firma prachy dostane)

prichy