Buzeni segmentoveho LCD z MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Srpen 10 16:39:00 CEST 2013

5. Pouzit samostatny IO radic
6. Pouzit modul (so segmentovym displejom)

Posledne riesenie by sa mne osobne pacilo na bastlenie najviac, ale uznavam, ze taketo moduly su velmi zriedkave a v nevagonovom mnozstve z beznych drogerii prakticky nedostupne.

Co ma priviedlo k tomu, ze som si spomenul na sialeny napad, co ma napadol pred asi 10 rokmi pri uvahach o bastleni si hodin - pouzit ako zobrazovaci modul nejaku lacnu kalkulacku a imitovat procesorom (cez vhodny spinac, mozno staci obyc. tranzistor, bo su tlacitka zrejme v matici) stlacanie tlacitok. U hodin by sa dalo na zaciatku kazdej minuty nastavit aktualny cas, potom +1, a potom kazdu sekundu stlacat =. Chcelo by to vyskusat s danym kusom, ze nakolko rusive by bolo to nastavovanie, ale raz za minutu by sa to asi dalo zniest. Mozno u barometra by to slo tiez.

wek