RE: LED žárovky

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Sobota Srpen 10 00:15:42 CEST 2013

Na DX se da koupit stavebnice (resp. nahradni dily) cele LED zarovky. Takze mechanickou stranku nemusite vubec resit. Ma to pekny masivni zebrovany chladic.

Mam tuto a funguje uz skoro dva roky. Prave na tuto zarovku se da na DX koupit vsechno jako nahradni dil, vcetne objimky s chladicem, stinitka, cele elektroniky, prazdny tistak, nebo osazeny, menic...

http://dx.com/p/e27-7w-600lumen-3000-3200k-warm-white-led-light-bulb-85-265v-80833

Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Pavel Hudecek [edizon na seznam.cz]
Odesláno: 7. srpna 2013 15:43
To: HW-news
Předmět: Re: LED žárovky

LED osvětlení je jedna z mála kategorií, kde se v současné době jednoznačně
vypaltí bastlit, nebo alespoň dobastlovat. Tzn. buď koupit LED, ostatní
součástky a vyrobit to celé (nejlépe včetně svítidla), nebo do vlastního
bastlu použít blok s LED vyndaný ze chcíplé LED"žárovky".

PH

From: "Milos Sula" <sula na rps.cz>
můžete mi někdo doporučit nějakou značku LED žárovek, které opravdu něco
vydrží ?
Měl jsem teď IMMAX 10W, ale jak jsem předpokládal vydržela cca 3 měsíce,
pak začala blikat. Pak jsem si pořídil druhou a opět to samé. Máte někdo
zkušenost např. se značkou MEGAMAN ?