[OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 9 21:27:51 CEST 2013

Nevim co vam na tom pripada vtipneho..... ale je fakt ze moje dcerka se
taky obcas smeje obycejnym vecem...

Ja to mam do Prahy na proclivaci postu cca 150 km   ono to cestovani take
neco stoji. A to nepocitam cas straveny na te poste....