Buzeni segmentoveho LCD z MCU

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 9 15:08:16 CEST 2013

Myslim si, ze tazatel ma hlavne jedno preferovane riesenie, pretoze ma
vyvojove prostredky pre patricny typ procesora - teda komplikator
pascalu... A preco si zneprijemnovat zivot, ked moze rozsirit svoje obzory
o dalsi typ periferneho hardware?! Bude urcite jednym z priekopnikov
aplikovania LCD do zariadenia v nasich koncinach.

Mna by ale zaujimalo to, ako sa bude na ten display pozerat v krasny
slnecny den pri 38st. niekde v stredozemnom mori? Teda ci nebude lepsie
zakomponovat do meraku aj nejaky bzuciak, ked neuvidi na display-i vobec
nic...

A.