[OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 9 10:23:18 CEST 2013

A jsou nějaká jednoznačná pravidla, co bude CP ukládat do celního skladu a
co propustí bez celního řízení?

Co jsem zatím četl v různých diskusích, tak to vypadá, že závisí čistě na
náladě zaměstnance a velikosti balíku.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, August 09, 2013 8:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Zarekl jsem se, ze se nebudu k CP vyjadrovat...takze jen upresnim a skoncim

RV

Dne 8.8.2013 17:52, Karel M napsal(a):
> Tady drive na diskuzi jednoznacne vyplynulo, ze stovka se plati poste
> za dolozeni dokladu, ze neni treba clit.

96Kc se plati za ulozeni zasilky do celniho skladu (v tom je samozrejme
veskera s tim spojena administrativa) - to se deje vzdy kdyz neodpovida
zbozi fakture, nebo faktura vubec neni a nebo pokud je podezreni, ze je cena
na fakture podhodnocena

jiz delsi dobu ma CP dostatek RTG skeneru takze dnes se 100% zasilek skenuje
a kontroluje proti fakture

osobne jsem mel take strach z toho ze CP na tom ukladani bude holit prachy,
ale za tech x let co to plati se mi to jeste nikdy nestalo, takze
predpokladam, ze to delaji jen opravdu v pripade, ze to mlati pres oci Tento
e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.