[OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 8 17:52:26 CEST 2013

Tady drive na diskuzi jednoznacne vyplynulo, ze stovka se plati poste za
dolozeni dokladu, ze neni treba clit. Tj. pokud se posta ozve, je to vzdy
minimalne za kilo, nedaval jste pozor. Pokud nebyla na baliku cena, tak se
nedivim ze se ozvali. Baliky z DX a komercnich prodejcu na ebay vzdy
nejakou cenu a druh zbozi na obale uvadeji a tak nebyva problem. Posta
podnik stale zijici v minulem rezimu, napad lustrovat vsechny baliky je
nikdy nenapadne. Zbytecna paronia, tri panaky slivovice to spravi!
Karel