Buzeni segmentoveho LCD z MCU

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 8 13:42:17 CEST 2013

No vidis.
RV chcel zobrazovat nejaky udaj a jeho usudok mu spravne nasepkal, ze
LCD bez radica na tom bude najlepsie - myslel tym nedat tam nejaky
alfanumericky HD44780 LCD. Od temy si to odklonil ty, lebo dovtedy sa
riesilo zobrazovanie MCU + sklo :-)
Nepisal som o spotrebe samotneho skla, ale beziaci MCU + sklo, to su
tie 2uA. To je asi to, co RV chce.

Holych LCD segmentoviek su aj plne TME-cka, SOS-ka, Farnelly alebo
Mousery, len pre uplnost.

Dňa 8. augusta 2013 13:35, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: