LED žárovky

Čtvrtek Srpen 8 11:36:48 CEST 2013

Tady jedna spřátelená firma dělá svítící stropní čtverce že vezmou
čtverec cca 0,5x0,5m z Al plechu, ohnou mu dva okraje, nalepí na ně
pásky z nějakých (možná z těchto) ledek a dají tam rastrovaný plast,
přes který to svítí z celé plochy. Na takové aplikace se malé ledky
hodí, mají jich tam různě sérioparalelně spojených 240.
Anděl