PAL jak na to?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 7 23:31:34 CEST 2013

Programovaci subor (v JEDEC formate) nie je zasadny problem napisat rucne na zaklade datasheetu.
Horsie je zohnat obvod, a najhorsie zohnat programator. Programovacie predpisy pre PLD boli notoricky tajene, takze v tejto oblasti sa vela nebastlilo (aj ked nieco bolo uniknute). PAL je antifuse, t.j. OTP. Mozno by bolo jednoduchsie skusit zohnat a naprogramovat GAL16V8 (prip. PALCE16V8), co je z funkcneho hladiska nadmnozina a vdaka EEPROM technologii aj viackrat preprogramovatelne.

Ale ak je to ozaj len jednorazova zalezitost, mozno by bolo jednoduchsie skusit to nahradit kombinaciou beznej bizuterie typu 74xx, pripadne one-gate logiky, a ak je to naozaj dost pomale, tak hoci aj mcu...?

wek