[OT] Redukcni ventil CO2 - jednotky vystupniho tlaku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 7 13:02:44 CEST 2013

Tady je dokument k tomu jake flasky by vam nemeli naplnit:

http://www.svarbazar.cz/phprs/storage/co2_plneni.pdf

flasky co se plni jsou kombinace te vlevo (co se tyka hrdla) a te vpravo
co se tyka podstavce

proste zesilene hrdlo a kulata podstava

RV