[OT] Redukcni ventil CO2 - jednotky vystupniho tlaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 7 12:53:56 CEST 2013

Dekuji za fundovanou odpoved.
Kdyz jsem kolem toho manometru/prutokomeru hledal informace na
webu, tak jsem nasel spoustu otazek a k nim misto odpovedi jen spoustu
spekulaci a nesmyslnych "odpovedi". Je zajimave, jak je o tak pomerne
siroce pouzivanem zarizeni mala povedomost o realnem principu.

Jestli ma moje flaska zesilene dno a hrdlo neumim posoudit, nemam
to s cim srovnat. Ale protoze dno i hrdlo je opravdu hodne festovni, tak
asi ano. Navic mi to prodal majitel firmy, specializujici se na revize
hasicaku, tak snad to bude OK.

Stoupaci trubka tam nebude, to bude prvni uprava, ze pujde ven.

Diky za informaci o podfukovani. Mam moznost koupit redukcak
s a bez ventilu na nizkotlake strane. Takze tim padem urcite vezmu ten
s ventilem, aby pripadne podfukem natlakovany plyn zustal zavreny
jen v ramci regulatoru a nikoli i v hadici.

Jeste jednou diky.
Petr Labaj