Oprava A/V recieveru Panasonic SA-XR58

Úterý Srpen 6 22:19:34 CEST 2013

To vypadá na chybičku ve výkresu, koukněte jak ten můstek má fyzicky udělaný přívod do pinu 3.

Zdravím
Kručinský

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Tuesday, August 06, 2013 8:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava A/V recieveru Panasonic SA-XR58

Něco takového to nejspíš bude. Teď jsem ho zkusil cvičně zapnout do zásuvky a už ani necvaká relátkem, jen svítí Standby LED a jinak nic. Dovnitř se mrknu nejspíš o víkendu, až nebude takové vedro.
Ale jak tak koukám do servisního manuálu, bude to docela porod, protože napájecí část je neuvěřitelně složitá a navíc obsahuje zapojení, která vypadají spíš jako opiový sen čínského inženýra nebo špatně nakreslené schéma a není mi vůbec jasné, co tím básník chtěl říct a na jakém principu to vlastně funguje. Na první pohled to popírá zákony nejen klasické, ale i kvantové fysiky. Nebo jsem tak zblblý z vedra, že mi to nemyslí. :(

Viz http://pkorensky.rajce.idnes.cz/Servisni_manual

ten C705 je žlutě označený je 1000 pF/10V, napětí 230V vstupuje ve směru zelené šipky a co dělá ten diodový můstek označený modrým otazníkem je mně poněkud záhada. Nebo v Asii prostě kreslí schémata úplně jinak :)

Zdraví PavelK