EEPROM v procesoru PIC16F648A blbne

Úterý Srpen 6 22:01:29 CEST 2013

Skoro jste se trefil, je to RB4, jenže je označený jako PGM. Mám ho použitý jako výstupní pro zapínání MOSFETu. Normálně funguje, když čtu data místo z EEPROM jenom z konstanty v programu, vše běhá jak má.
Flash mi to programuje normálně, validace po naprogramování proběhne...
Mně spíš mate to, že programátor napíše že naprogramoval paměť programu, EEPROM, pak je zverifikoval a v pořádku. Jakmile ale pak dám přečíst EEPROM už se hlásí že "cannot validate".

Zdravím
Kručinský

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Tuesday, August 06, 2013 9:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: EEPROM v procesoru PIC16F648A blbne

Pin LVP je tusim RB3, pozrite si datasheet. Pokial Vam to nenaprogramuje flash, tak config nemusi tiez a default je LVP on.

A.

2013/8/6 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz<mailto:ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>>
Mám zakázáno LVP programování v konfiguraci (_LVP_OFF). Pin LVP tam nevidím, pouze VPP a ten nemám použitý (je nastaven jako výstup a je ve vzduchu). Ale díky Vašemu dotazu si uvědomuju že -MCLR/VPP pinsh může být jenom vstupní. Zkusím to přehodit v TRISA registru.

Zdravím
Kručinský