Oprava A/V recieveru Panasonic SA-XR58

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Srpen 6 20:18:51 CEST 2013

Něco takového to nejspíš bude. Teď jsem ho zkusil cvičně zapnout do
zásuvky a už ani necvaká relátkem, jen svítí Standby LED a jinak nic.
Dovnitř se mrknu nejspíš o víkendu, až nebude takové vedro.
Ale jak tak koukám do servisního manuálu, bude to docela porod, protože
napájecí část je neuvěřitelně složitá a navíc obsahuje zapojení, která
vypadají spíš jako opiový sen čínského inženýra nebo špatně nakreslené
schéma a není mi vůbec jasné, co tím básník chtěl říct a na jakém
principu to vlastně funguje. Na první pohled to popírá zákony nejen
klasické, ale i kvantové fysiky. Nebo jsem tak zblblý z vedra, že mi to
nemyslí. :(

Viz http://pkorensky.rajce.idnes.cz/Servisni_manual

ten C705 je žlutě označený je 1000 pF/10V, napětí 230V vstupuje ve směru
zelené šipky a co dělá ten diodový můstek označený modrým otazníkem je
mně poněkud záhada. Nebo v Asii prostě kreslí schémata úplně jinak :)

Zdraví PavelK