Oprava A/V recieveru Panasonic SA-XR58

Kořenský Pavel pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Srpen 6 11:06:23 CEST 2013

Zdravím,

zdá se, že mi odešel receiver Panasonic SA-XR58. Závada se projevuje tak, že uvnitř neustále pravidelně cvaká relátko (asi tak frekvencí 3-4 Hz) a přístroj nelze zapnout. Svítí jen Standby LEDka, ale na stisk tlačítka Power už receiver nijak nereaguje. Závada se objevila sama od sebe v době, kdy receiver nebyl zapnutý, resp. byl jen ve Standby režimu. A bouřka nebyla, že by to dostalo nějakou ťafku.

Servisní manuál se mi podařilo sehnat, ale chci se zeptat jestli takovou závadu třeba někdo v minulosti neviděl nebo neřešil, že bych šel víceméně najisto.  Asi to bude něco v napájení nebo se někde prošlehnul nějaký kondík.

Díky PavelK