Zahradne cerpadlo

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 5 11:25:58 CEST 2013

Ja sa za odbornika na vodoistalaterske a vodarske prace nepovazujem, preto
som napisal, ze tato cast fyziky isla mimo mna... Ale pokial by ste vedel o
nejakej odbornej firme, ktora to robi, a bola by z BA, tak by som bol
naozaj velmi rad. Ja som zatial nasiel len samych predajcov a to, ze tu
spomenute piestove cerpadlo, ktore by to malo zvladnut bez problemov
vytiahnut je na indexe, teda "is not for sale in your country"... Ale ked
to zvladla Lila pumpa, tak nejake rozumne cerpadlo by nemal byt problem
tiez. Len najst niekoho, kto podobne veci robi a bol by ochotny to za
rozumnych podmienok spravit.

A.