RE: Modul pro reálný čas z GPS

Pondělí Srpen 5 10:42:59 CEST 2013

Ahoj, Petře, to by bylo dobré řešení kdybych věděl jak co nejjednodušeji na to:
Mám k dispozici internet ale potřeboval bych modulek ze kterého by ten přesný čas lezl v sériové formě (I2C)  a nebyl by to další "počítač" s fůrou nastavení a zbytečně velkou spotřebou. Proto jsem si myslel, že třeba už existuje nějaký osekaný GPS modul právě jen pro ten přesný čas. Mám Dallas čip 1307 ale ten za nějakou dobu uhne a jelikož by to měly bát světelné hodiny na stožáru pro naši obec, nechci si trhnout ostudu tím, že to nebude přesné. A/nebo - zkusit DCF77, to by asi taky šlo, aspoň bych si trochu zabastli na příjmu dlouhé vlny...

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Saturday, August 03, 2013 11:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Modul pro reálný čas z GPS

Původní zpráva ze dne 3.8.2013 od Kručinský Ladislav:

> Nevíte o tom, zda existuje hotový modul s GPS přijímačem a anténou,

Takových existují spousty. Na sériový port, USB, BT...

Ale jinak, pokud máš připojení k internetu, máš i přesný čas bez GPS.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert ====================================================================