Zarovka

Pondělí Srpen 5 08:35:58 CEST 2013

Varistory mají velký poměr mezi provozním a omezovacím napětím. Ta
kombinace FET + odpor se mi osvědčila u jiných zařízení, dá se to
nastavit třeba o 20% víc, než je provozní napětí. Zatižitelnost není
velká, ale to musí omezit ta varistorová přepěťovka v rozvaděči.
Otázka toho kondenzátoru - 12 pusní můstek je sestavený z FETů IRF1405,
které mají závěrné napětí 55V a avalanche energy mají psané při 50 st.C
a 100A 400 mJ. Takže i když kondenzátor nechytí začátek impulzu, chytí
ho ty fety v můstku a nic se neděje. Vzhledem k tomu, že to je 12 pulzní
usměrňovač, zvlnění je pod 5% a ten kondenzátor by tam ani nemusel být.
Ale může tomu jedině pomoct :-)
Anděl