nadobicko na sietotlac

Neděle Srpen 4 18:57:41 CEST 2013

Jine potrebujete urcite barvy a dost pravdepodobne i sita, respektive sita
a jejich hudtota se voli podle toho co a cim chcete potiskovat.
Na ebay je nekolik shoppu kde prodavaji kity,ale i jednotlkive komponety.
Stejne tak je zada beznych eshopu
http://www.bastaflora.cz/grafika/sitotisk.html
barvy  treba http://www.sibar.cz/barvy
obecne informace treba