Zarovka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Srpen 4 16:29:03 CEST 2013

Stačí jeden blesk někde blízko baráku a půlka LED žárovek je v čudu.
Ty co jsou složené z mnoha malých čipů, tak jich nepravidelně tak
třetina až polovina zhasne.
Stane se z nich odpor okolo 40 Ohm :-(    Vlastní zkušenost na chalupě.
Jediné přeživší byly low price žárovky z DX   :-(

Na druhé straně jsem Osramy a Livarno úspěšně reklamoval, nemám je tak
dlouho :-)

JaKub