Zahradne cerpadlo

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Srpen 3 21:39:22 CEST 2013

Pozadavek cerpadla, ktere ma male treni a zaroven schopnost udelat
dostatecny podtlak se vzajemne vylucuje.

Cerpadlo, ktere umi sat z 10m neni az zas problem, problem je, kdyz v sacim
potrubi bude vzduch.
Proto se na takove sestavy dava na zacatek saciho vedeni zpetna klapka,
ktera musi tesnit, aby v potrubi voda nespadla.
A cerpadlo ma "zavodnovaci" otvor.

V pripade tazateleje ale problem, pokud saci potrubi nasaje vzduch ( dojde
voda ) To by bylo treba osetrit.