Zahradne cerpadlo

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 3 21:36:27 CEST 2013

Není ta Lila náhodou ruční pístové čerpadlo?
Předpokládám, že jiné, než písotvé nemá šanci takový podtlak udělat. Přeji
příjemnou zábavu se sháněním.

Mimochodem, při atmosférickém tlaku 101,25 kPa se voda působením absolutního
vakua dostane do teoretické max. výšky (studená a bez rozpuštěných plynů)
10,125 m nad hladinou.

PH

From: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
dakujem vsetkym za odpovede. Ako sa zda, zase som nenapisal doplnujuce info
a tak sa objavili odpovede sice spravne, ale mne moc nic npomozu. Totiz vec
sa ma tak, ze studna je vzdialena cca 100m a vyskovy rozdiel je cca 7 -
10m. Takze potrebujem sacie cerpadlo s co najvacsim nasavanim, ktore sa pri
behu naprazdno nezadrie, resp. neupecie. Rozvodny system ma cca 25-30 rokov
a stara pumpa Lila zo Sigmy Olomouc to s istou davkou namahy zvladala
vytlacit. Takze si myslim, ze by to nemusel byt problem.

Ja som teda nieco uz hladal, ale neviem sa vyznat v tom mnozstve vyrobcov a
typov. Preferoval by som nejaku firmu, ktora ma pobocku a servis v
Bratislave, resp. na blizkom okoli. Neviete prosim o niekom takom, pripadne
ktoru firmu si vybrat? Dakujem.