Zahradne cerpadlo

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Srpen 3 20:18:40 CEST 2013

Dobry vecer,

dakujem vsetkym za odpovede. Ako sa zda, zase som nenapisal doplnujuce info
a tak sa objavili odpovede sice spravne, ale mne moc nic npomozu. Totiz vec
sa ma tak, ze studna je vzdialena cca 100m a vyskovy rozdiel je cca 7 -
10m. Takze potrebujem sacie cerpadlo s co najvacsim nasavanim, ktore sa pri
behu naprazdno nezadrie, resp. neupecie. Rozvodny system ma cca 25-30 rokov
a stara pumpa Lila zo Sigmy Olomouc to s istou davkou namahy zvladala
vytlacit. Takze si myslim, ze by to nemusel byt problem.

Ja som teda nieco uz hladal, ale neviem sa vyznat v tom mnozstve vyrobcov a
typov. Preferoval by som nejaku firmu, ktora ma pobocku a servis v
Bratislave, resp. na blizkom okoli. Neviete prosim o niekom takom, pripadne
ktoru firmu si vybrat? Dakujem.

A.