[OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

Sobota Srpen 3 09:44:06 CEST 2013

Tak jsem cvicne koukl k pilane i extolu a z dostatu pilovych kotoucu se
vyklubal jediny dostupny.
U extool jsem nasel jen univerzalni kotouce, pod cimz mysli kotouc na drevo
http://www.extol.cz/naradi/prislusenstvi-k-el-naradi/rezne-a-brusne-kotouce/pilove-kotouce/
U pilany kotouc na hlinik maji, ale v prumerech pod 200mm delaji jen 87-11
TFZ N
http://www.pilana.cz/cz/sk-pilove-kotouce-pro-rezani-nezeleznych-kovu-a-plastu
Popravde si nejsem moc jist, ze je to zrovna ten pravy kotouc na rezani
neceho jako http://i.imgur.com/tbYdyJt.jpg bez toho, aby profil byl na rezu
potrhany. Mozna to je jen ma uchylka pro "hodinarske" naradi, nejcasteji
pouzivam pily s prumerem do 40mm :-)

Martin