OT: Zahradne cerpadlo

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 2 19:53:57 CEST 2013

Existuje spousta cerpadel, ktere u sebe maji plovak. Kdyz neni voda, nejdou
zapnout. Teda jdou, ale nebezi :-)

Takze zapnu do privodu cerpadla el. proud a nastanou dve moznosti:
1) voda tece :-)  plovak je nahore a cerpadlo bezi...
2) Voda netece :-( plovak je dole a nedovoli spustit cerpadlo :-)

V bode 1) muze nastat pripad, ze cerpadlo bezi, voda tece , ale ubyva a
kdyz neni, plovak rekne cerpadlu, aby se zastavilo. ( aby se nezadrelo )

Jednoduseji uz to snad ani nejde :-)

TIP:
http://aukro.cz/vyprodej-36-ponorne-cerpadlo-2450w-s-plovakem-i3436342337.html
nebo v plastu: http://cerpadla.heureka.cz/fieldmann-fvc-2001-ec/