Zahradne cerpadlo

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Srpen 2 19:36:53 CEST 2013

Rozumnou dobu (nekolik desítek minut) to vydrzí kalové cerpadlo. Ale nedá moc velký tlak. Zálezí tedy k cemu to potrebujete. Pokud by to tlakove nestacilo, mozná by sla udelat kombinace, ze ve studni by byla ta kalovka a na jejím výstupu tlakový spínac na cca 0,1 baru. Pokud by kalovka nabrala vodu, spínac by sepnul a zapnul bezné cerpadlo "darling".

Martin Záruba
  ----- Original Message -----
  From: Andrej Jancura
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 02, 2013 7:00 PM
  Subject: OT: Zahradne cerpadlo

  Dobry vecer,

  chcel by som Vas poprosit o radu. Potrebujeme na zahrade nejako poriesit vodu a potrebovali by sme nejake cerpadlo, ktore je schopne bezat aj na "sucho", teda bez vody v trubkach by sa nemalo zadret. Ono totiz v studni voda niekedy je a niekedy nie a pred spustenim sa to da zistit dost tazko. Neviete mi prosim poradit nejaky vhodny typ, pripadne pod akym heslom to hladat v googli? Velmi pekne dakujem za pomoc.

  A.