[OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

Pátek Srpen 2 15:30:08 CEST 2013

Mafl mam, ale tim AL profili a vlastne ani ty drevene listy
neriznu.Uvazoval jsem i nechat lamino na mafl a na "tyce" poridit nejakou
pokosovou pilu. Nicmene co jsem videl tak mi vse prislo jako desne
predrazene humpolacke kramy a to nehovorim o problemu najit vhodky kotouc
na hlinik.
Beruto tak trochu jako prilezitos poridit si nove hracky :-)

Martin