Regulace pro rezacku XPS

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Srpen 2 11:32:36 CEST 2013

Díky, to by bylo asi to nejjednodušší řešení, po dovolené se domluvíme (já
mám teď problém na dovolenou vůbec odjet, auto mi ráno řeklo, že se
zapečeným startérem nikam nepojede - v den odjezdu obzvláště příjemné,
přišlo to bez jakéhokoli varování).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <p.poucha na papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 02, 2013 10:58 AM
Subject: RE: Re[2]: Regulace pro rezacku XPS

Teď mě napadlo, že mohu panu Kutinovi nabídnou zdarma starou desku od
řezačky plastových trubiček. K desce je veškerá dokumentace a podpora,
jelikož ji vyrábíme :-) Tento přístroj řeže rozžhaveným odporovým drátem, na
desce je pěkný zdroj, který umí dát cca 12V/8A. Navíc je tam řešeno i
snímání proudu a nějaká regulace, ale to není nutné využít.

(Zdroj je řešen jako spínaný, s stejnosměrným napětím na výstupu, i když by
stačila PWM. Důvodem je, že zařízení muselo prosít testem EMC).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com