[OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Srpen 2 09:12:21 CEST 2013

izolepa samozrejme funguje, ale urcite poridit kotouc na lamino.
zuby jsou jinak brousene a byva spolecny i pro hlinik.
mluvim o slusnem maflu, tedy cca 1000W, s vodici listou a upravenem stole, kde to clovek muze dobre upnout atd.
ten dreml na 18mm laminu si nedovedu predstavit.
urcite je dobre si spocitat, jestli se nevyplati si material nechat naporcovat strojne.
presnost, kolmost atd, se doma spatne dodrzuje a pri kolikovani lamina je to hned videt.
cena v bau_cosi je dobra pokud by bylo moc zbytku, v truhlo_firmach zase pri vetsim mnozstvi.
jde to objednaj i po netu i s ohranenim, treba tady : http://www.kovaninabytkove.cz/cs/plosny-material/laminovane-drevotriskove-desky?prod=1
kazdopadne je domaci vyroba nabytku, vzhledem k dnesni kvalite a cene skoro nutnost :-).
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, August 02, 2013 7:33 AM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

Na rezani lamina (a kdeceho dalsiho) bez otrepu plati jednoduchy trik. Misto rezu se prelepi obycejnou trosku lepsi pruhlednou izolepou. Je nutne, aby dokonale prilnula, takze ji po nalepeni parkrat primacknete prejizdenim nehtem.

Kdyz jsem poprve videl profika to takhle delat, myslel jsem si, ze je blazen a nechtel jsem verit, ze to bude mit nejaky efekt, ale efekt to ma primo neuveritelny a od te doby to rutinne pouzivam. Zaklad je dobre prilnuti, takze taky pozor na prach, ktereho se pri rezani nadela az hruza.

Jakub Serych