[OT] Domaci vyroba carbonated water

Čtvrtek Srpen 1 23:07:55 CEST 2013

S klasikem doporucuji , pijte vodu a na CO2 se vybodnete
http://www.szu.cz/uploads/documents/chzp/voda/pdf/bv_co2.pdf
a to nehovorim o studiich ,ktere sycene napoje povazuji za jeden z faktoru
epidemie cukrovky v nasi casti sveta.

Nicmene k veci, resil jsem podobny problem pro nepoucitelne cleny rodiny a
nakonec zvitezila varianta prepousteci. Proc jsem zavrhl prime pripojeni?
Bezpecnost, nikdy nelze vykoucit prasklou hadici a 10kg CO2 by mohlo udusit
kocoura nebo i nekoho dalsiho.
Prepousteci redukci jsme vytocili na soustruhu, navod jak ma vypadat je na
internetu. Prepousti z CO2 hasicaku , u nekterych typu CO2 bombicek  je
treba rozebrat ventil a propilovat "zpetnou pojistku"

Martin