Regulace pro rezacku XPS

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 1 23:00:07 CEST 2013

No ja vlastne nevim, kdo je puvodnim tazatelem :) Ja jsem RV sproste
ukradnul vlakno a to si zacalo zit vlastnim zivotem pote, co jsem se
pozeptal na uskali ci prinosy regulace triakovym regulatorem na strane
primaru... To, ze jsem tuhle razcku dostal na stul od cloveka, co se to
snazil udelat maximalne jednoduse (tedy bez toho, ze by to nekdo musel
vymyslet - jen koupil ne uplne vhodnou stavebnici), jsem psal take nekdy na
zacatku - takze nevim, jestli ta narazka na "tazatele, co to zbytecne
komplikuje" byla na mne, ale nejspis asi ano, byt ne zcela pravem...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: <hw na itherm.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 01, 2013 10:48 PM
Subject: RE: Regulace pro rezacku XPS

Podle me to puvodni tazatel zbytecne komplikuje. Jde prece o topeni, tzn
nemusi byt perioda te pwm nejak vysoka. Nestacilo by bezne trafo a
vynechavat periody triakem? (s optoclenem co spina v nule rizenym PWM)

Jinak sam bych sel do elektronickeho trafa na halogenku, je zkratuvzdorne.
Pokud je potreba ridit vykon, tak se da bezne fazove triakem.

Pavel