Regulace pro rezacku XPS

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Srpen 1 20:07:30 CEST 2013

Ked si nakreslite namiesto trafaka zdroj napatia s vnutornym odporom a
pozriete sa na vetvu 499/18V/100uF a ten vykonovy tranzistor, ktory spina
odporovy drat, tak tam moze vzniknut stav ze ten kond bude dodavat energiu
do dratu a toho napatoveho zdroja, pripadne Vam tam mozu vznikat rozne
kratkodobe poklesy napatia. Ma tam sice tantaly 10uF na tom operaku, ale
tie v prechodnych stavoch nemusia stacit. Nehovoriac o tom, ze ten FET by
mal byt spinany co najrychlejsie kvoli vykonovym stratam a to ten operak
asi neda.

Nechcem Vam tvrdit, ze to takto je, pretoze ja nie som tiez vsetko-vedel,
len ma napadlo, ze ta regulacny obvod ma iste uskalia, ktore som sa snazil
nadhodit.

A.