Regulace pro rezacku XPS

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 1 19:38:14 CEST 2013

Jak jsem psal - trafo je z 650W UPS a podle rozmeru, vahy a prumeru dratu
bych zatizitelnost tipoval spis k desitkam amper, takze rozkmitani bych se
asi moc nebal - nicmene zatezovaci charakteristiku jsem nemeril, v nejhorsim
i na to dojde :)

Co myslite tim "klasickym regulatorem"? V ramci snizovani vykonovych ztrat
bych se docela rad pridrzel te PWM regulace.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Andrej Jancura
To: HW-news
Sent: Thursday, August 01, 2013 7:30 PM
Subject: Re: Regulace pro rezacku XPS

Dobry vecer,

pokial bude tych 24V dostaocne makkych, tak sa Vam rozkmita ta slucka
tvorena 100uF/18V zenerka/odpor 499... Zalezi na tvrdosti toho trafaku.

Inak si myslim, ze ten regulator PT016 je akurat tak na ventilatory z PC...
Na nazeravenie kusu dratu by som pouzil klasicky regulator z vykonovych
PNP/NPN tranzistorov, teda pokial to nechcete riesit impulznym sposobom. V
zadani sa to ale nespomina...

A.