Regulace pro rezacku XPS

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Srpen 1 11:10:29 CEST 2013

Ja jsem to neresil a pripojil jsem elektronicke trafo na halogenky (100w)
Odporovy drat jsem pouzil nejaky z GM, delky cca 50cm (aktivni delka byla
tak 30cm)

Regulaci jsem pak resil bud delkou toho dratu (posouvani cokolady na volnem
konci pod stolem), pripadne rucni pwm sitovym vypinacem :-)

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: 1. srpna 2013 11:03
To: HW-news
Subject: Re: Regulace pro rezacku XPS

trafo mam, ale takoveto vetsi co melo otocnej jezdec a tam neverim, ze by to
ten proud dalo....

predpokladam, ze napajeni bude nejakej starej PC zdroj

Radek Vicek

Dne 1.8.2013 10:59, Jan Hovorka napsal(a):
> Zdravím,
>
> Když u rodičů pokrejvači dělali střechu tak na to měli trafo od vláčků.
> (s takovým kolečkem, co vybíralo odbočky na trafu)
>
> Drát dlouhy asi 120 cm.
>
> Honza
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.