Regulace pro rezacku XPS

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 1 10:53:21 CEST 2013

Z popisu to vypadá, že na výstupu není cívka+dioda. Pokud tam zároveň je
kond, tak z toho bude v konečném důsledku lineární regulátor s pulzním
pálením přebytečné energie:-)

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
potrebuju rezat XPS a tak jsem si udelal neco jako velkou lupinkovou
pilu s delkou dratu cca 150mm.

Jelikoz nechci nic ted komplikovat tak jsem si pripravil PWM regulator -
potak - MCU - IRL540N - na vystup jsem dal par lowESR kondu (nevim zda
tam budou neco platne).

Pocitam, ze rucne nastavim nejakej vykon a nebude nutna nejaka dalsi
regulace ve smyslu nejakeho automatickeho dostavovani vykonu kvuli
ochlazovani dratu...nebo to bez toho neni mozne provozovat?

Podotykam, ze nejde o nejake superpresne vyrezy - potrebuju jen delit
desky na zateplovani mensich kusu.