Re: Páska (lepící, izolační) ?

Čtvrtek Srpen 1 10:37:58 CEST 2013

Před pár lety mi zatékalo v autě šíbrem, tak jsem spáru zvenku přelepil
nějakou páskou Tesa, která podle popisku měla být vodovzdorná a outdoor. Mám
dojem, že tam bylo napsané i opravy plátěných střech kabrioletů, tak to by
vypadalo asi dost hnusně, ale ukazuje to na možné použití.

Mělo to být jen dočasně, ale vydrželo to, než jsem to auto nechal
sešrotovat, určitě dvě léta a dvě zimy, možná i dýl. Páska je průhledná, s
podélnými i příčnými vlákny, podélná jsou jakoby nítě, příčná jsou taková
rozplizlá. Ještě mám zbytek, ale není na ní napsaná žádné jméno nebo číslo,
podle kterého bych ji líp určil, jen tesa(R). Koupil jsem ji v nějakém DIY
teletníku.

David O.