TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Duben 29 15:55:49 CEST 2013

Jediny pouzitelny elektro bus uz po nasich mestech jezdi - trolejbus.

(Nechapu ze jsou mestsi radni tak hloupi a dodnes neprisli na
to ze baterky do jednohu elektro autobusu  stoji totez co par stovek metru
troleji.)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 29, 2013 3:16 PM
Subject: Re: TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap

No prave ze asi ma. Jsem ted jenom na mobilu a tak nemam moc moznost
to poradne prozkoumat, ale docela me to nabudilo udelat rekognoskaci
soucastneho stavu na poli supercapu.
Kdyz jsem se o to zajimal pred par lety, tak tam byla takova nesmyslna
cisla,
jako max. pocet cyklu nabiti/vybiti v jednotkach tisic, coz mi pripadalo
dost
nepouzitelne.

PL