Automatická regulace přívodu externího vzduchu pro krbovou vložku

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Pondělí Duben 29 14:16:35 CEST 2013

Dobrý den,
nevím jestli toto téma neoznačit jako OT, ale jelikož je to elektronická
regulace, tak to snad spadá to škatulky HW konference.
V současnosti řeším obestavbu krbu a mimo jiné, jsem narazil na problém
regulace externího přívodního vzduchu. Něco jsem načetl a nastudoval na
internetu a vyšli mi dva favoriti:

polský Tatarek za cca 6 000 Kč -
http://www.mbterm-krby.cz/cz/automatika-a-regulace-krbu/67-automaticka-regulace-privodu-vzduchu-120-rt-08-os.html
a český Timpex za cca 10 000 Kč - http://www.timpex.cz/reg-200/regulace/cz

Nemáte prosím někdo některou z výše uvedených regulací a nemohl by jste
mi poskytnout případné reference, které by mi pomohli k rozhodnutí,
kterou regulaci zvolit ? Nebo víte ještě o něčem jiném ? Nejvíc mě
zaráží cenový rozdíl mezi funkčně schodnými regulacemi...

Děkuju
Martin.

Ps: Ano, varianta ubastlení mě napadla také, ale jelikož stavím dům, tak
na případné domácí bastlení, nemám tak nějak čas...