TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Pondělí Duben 29 13:28:16 CEST 2013


Hezké. Ale problémy bych viděl s omezenou životností jak toho supercapu, 
tak i té baterie. To asi taky dost zvedne provozní náklady.
Dne 29.4.2013 13:05, Petr Labaj napsal(a):
> Ja teda na "vodikove hodpodarstvi" moc neverim, na to ma podle me vodik
> jakozto transportni energeticke medium prilis moc spatnych vlastnosti.
> Ale libi se mi tenhle projekt:
> http://www.proelektrotechniky.cz/zajimave-projekty/6.php
> Tady nechali bezet vodikovy palivovy clanek trvale s nizkym vykonem
> vpodstate bez regulace, a dynamiku zateze pak resi supercapy (rozjezd
> a rekuperacni brzdeni) a LiIon baterky. To mi prujde technicky sikovne
> (jestli je to sikovne i ekonomicky nevim).
> Jeste kdyby misto vodiku pouzili treba metan, se kterym se prece jen dela
> mnohem lip, tak by to mohlo byt mozna i prakticke.
>
> PL
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list