C _ jak rozepsat ?øádek

Neděle Duben 28 22:59:01 CEST 2013

Kdyz jsme u toho - jaky je duvod pouzivat CM0? Ja to nejak preskocil a
ochuzen se necitim, kazdopadne netusim jestli to ma nejakou
neodolatelnou vlastnost, zatim jsem cetl jen o mizerne dokumentaci.
Pak jsem postrehnul, ze dalsi rada STM32F neco ma mit uz radic SDRAM -
to by byla uplna bomba, po problemech s velikosti RAM, nevi nekdo
podrobnosti kdy?