C _ jak rozepsat ?øádek

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Duben 28 22:55:03 CEST 2013

V textu

> Mohli by ste upresnit, co gcc nezvlada?
>
> V prvom pripade - pokial si pamatam - bol problem v tom, ze ste si
> svojpomocne a nedobre skompilovali gcc a prislusne kniznice.

Máte pravdu. Jenže pokud musím aplikovat patch, o kterém se dozvím někde
na fóru, aby to fungovalo, pak nepokládám problém za zcela zvládnutý.
Ale to je věc názoru, většina lidí asi používá předkompilované nástroje
a tak snad problém nemají.

>  V druhom
> pripade ste sam na niekolkych miestach priznali, ze ste necitali
> dokumentaciu a  architektura, pre ktoru programujete, je pre vas tak
> trochu terra incognita.

No začínám s tím a každý začátek je těžký.

> Mozno by nebolo zle uviest, na co by si mal clovek davat bacha. Aby to
> nebolo iba take plane strasenie ludi...
>
> -m-
Strašit lidi nechci. Jen jsem uvedl 2 problémy, které má gnu gcc-4.7.2
s architekturou ARM Cortex-M0. Můžete mít názor, že se ve skutečnosti o
žádný problém nejedná a podle weka vám dává specifikace za pravdu. Jen
bych si dovolil připomenout, že na architektuře Cortex-M3,4 se žádný z
těchto potenciálních problémů neprojeví.

Mrazík