C _ jak rozepsat ?øádek

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Duben 28 22:07:02 CEST 2013

On 28. 4. 2013 10:47, Miroslav Mraz wrote:
> Vypadá to tak, že gcc ještě CM0 úplně nezvládá. První problém byl s
> dělením, teď to zarovnání a uvidíme co se ještě objeví. Jsou to detaily,
> v zásadě to nebrání nasazení do provozu, jen si člověk musí dávat víc
> bacha co dělá.

Mohli by ste upresnit, co gcc nezvlada?

V prvom pripade - pokial si pamatam - bol problem v tom, ze ste si
svojpomocne a nedobre skompilovali gcc a prislusne kniznice. V druhom
pripade ste sam na niekolkych miestach priznali, ze ste necitali
dokumentaciu a  architektura, pre ktoru programujete, je pre vas tak
trochu terra incognita.

Mozno by nebolo zle uviest, na co by si mal clovek davat bacha. Aby to
nebolo iba take plane strasenie ludi...

-m-