Re: OT: Balík do UK

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Duben 27 08:39:30 CEST 2013

Na 1kg nic lvnejsiho patrne neni, poslete to jako rekomando, to bude do pul kila urcite nejlevnejsi a do kola mozna aky - obecna odpovenost okolo 30 eur pri ztrate, takze skoro cele kryte. Zabalte si to jak chcete, nevime co to je.

Na zvazeni je zda se kvuli 1200 s tim vubec zabyvat, jestli vitenze to prodejce bude napr. po 45 resp. 60 dnech vubec resit a v cizine mnohdy chteji za reklamaci poplatky na postovne.

Problem je spise UK posta->cr, kdy vloni royal mail UK anglicka posta vypovedeli sluzbu vsem postam a hrnuli to pres sve dcerinky gls a balik mi sel 3x tak dlouho jako predtim pres postu a nesel poradne sledovat...

Odesláno z iPadu