WPA2 wifi Free

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Duben 26 14:17:15 CEST 2013

No mě jde o to, že pokud znám IP adresu, tak ho mohu hned v začátku zaříznout, což provede kerio. A statické adresy mám zakázané.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Friday, April 26, 2013 1:17 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: WPA2 wifi Free

To nastesti nepotrebuji zkoumat, to co používáme to ma a vic to zkoumat chce cas... -:(

> virtuálního AP, a rutině to používáme při upgradech přístupových bodů bez "ztráty kytičky".

Bohuzel nejde jen o pruchodnost toho repeateru, ale podepisuje se to i na zbytku site. Cela filozofie je zalozena na tom, ze pokud to ma chodit slusne, tak každý koncovy bod site musí poslouchat AP, coz u repeateru není plne splneno.

S tim to opravdu nesouvisi, coz jsem se snazil naznacit, ze jsou to dve odlisne věci.

Radek (benedikt2hw.cz)