Bezpecnostni transformator

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Duben 26 11:29:51 CEST 2013

Ted jiz nezbyva nez vysvetlit, proc si to tak myslite? Nejaky odkaz,
dokument ...

BTW, abych urychlil dalsi ubirani tohoto vlakna, tak zminovane papiry jsou
prave na zarizeni tridy II plus specifikace vystupniho obvodu. Tj. normalni
testlab podle EN60950 na bezpecnost (+ EMC 61000-6-x podle urceni
prostredi).

JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Friday, April 26, 2013 11:04 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Bezpecnostni transformator

Smysluplny den,

Rozhodne NEE, SELV neni o tom co si kdo mysli, ale o tom na co to zarizeni
ma "papiry". Nejsou "papiry" není SELV ale jen FELV.

vas obvod neni nikde spojen s PE (ani datovymi kabely). JM
adapter s vystupnim napetim 12V, který je jako celek zarizeni tr. ochrany
II, jak zjistim, ze splnuje podminky pro SELV, když na nem neni znacka
bezpecnostniho transformatoru?

Radek (benedikt2hw.cz)