help nastaveni zvukove karty

Pátek Duben 26 00:24:02 CEST 2013

Pěkně prosím o pomoc
hledal jsem v ovládacím panelu karty Realtek kde najdu ten klasický mix
pultík, jak se tam daly pro záznam nastavovat vstupy z CD, linky,
mikrofonu, z výstupu zvukové karty... protože jsem do nahrávacího vstupu
chtěl dostat výstup zvukové karty. Nejen že jsem tuhle dříve úplně
běžnou věc nenašel, ale v záložce Speakers jsem kliknul na Výchozí
nastavení a to jsem asi neměl dělat. Do výstupu (sluchátka) teď dostanu
vstup z linky a pak ještě hraje stařičký Goldwave (který už bylo problém
pod W7 nainstalovat), ale CD ani Media player a VLC nehraje. Nejdou ani
systémové zvuky. Poradí někdo co s tím?
Anděl