Zavada mycky AEG Favorit

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Duben 25 19:18:46 CEST 2013

BCR116 to muze klidne byt. Zmerte ten dobry, baze proti emitoru bude
pruchozi z obou stran. Tady je dulezity obvod baze tranzistoru smerem k
procesoru.
Nepredpokladam, ze takovy tranzistor koupite nekde v obchode. Tento je
velmi podobny, ma jen mensi odpor baze R1, tak jej muzete navysit
pridanim jineho.
http://www.gme.cz/digitalni-tranzistory-n/bcr108-smd-p916-020/

Martin Hanek